Despre mine

"Nobody can make you feel inferior without your permission." - Eleanor Roosevelt

06 martie 2011

Nestemate perle....

Corneliu Vadim Tudor, Elena Udrea, Traian Băsescu sau Emil Boc sunt doar câţiva politicieni care au oferit în 2010 declaraţii şi replici care au stârnit râsul tuturor. Vă prezentăm un top al celor mai tari perle spuse de politicienii români în 2010.
Mircea Geoană: "Domnul Videanu e brevetat, e campion mondial la sifonarea banilor"
Teodor Baconschi către Udrea: "Trebuie să fac eforturi monumentale să nu cad sub farmecul tău"
Victor Ponta: "Băsescu şi Voronin sunt la fel, cântau şi se ţineau de gât prin cârciumi"
Nicu Bănicioiu: "Domnul Videanu e un Harry Potter al energiei"
Mircea Geoană: "Sunt atât de disciplinat încât am votat cu mine"
Radu Mazăre, despre scandalul prostituatelor de lux: "Decât să mă prindeţi cu vreun bărbat..."
Adrian Năstase: "PSD este sub o presiune enormă din partea lui Băsescu, care doreşte PSD ca o pisică mică, domesticită, sau cel mult ca un Chihuahua. Eu doresc un PSD ca un Doberman"
Marian Vanghelie: "Am devenit normal, am apucat să vă spun?"
Victor Ponta: "Eu și Crin Antonescu suntem ca Fidel Castro şi Che Guevara, dar dictatorul este încă la Palat"
Lia Olguţa Vasilescu: "Dacă Senatul ar trebui să decidă dacă sunt bărbat sau femeie, probabil PDL ar vota invers"
Theodor Paleologu: "Mamele sunt nişte persoane foarte ataşante"
Radu Mazăre: "Băsescu e un bezmetic. Un miting e singura metodă de a-l fugări de la Cotroceni"
Lucian Bolcaş: "Nu mă credeţi o fecioară, nici măcar din punct de vedere intelectual"
Cătălin Voicu: "Cu cât dosarul e mai gros, cu atât e mai subţire"
Radu Mazăre: "Toate curvele s-au apucat de guvernat. Sunt multe al dracului, din păcate"
Mircea Geoană: "Brânza e pe bani şi interesul mişcă fesul"
Dinu Patriciu: "Statul este o văcuţă ciudată, cu multe ţâţe pe ceafă, supte de politicienii care o călăresc"
Aura Vasile: "Umflatul în pene nu e bun, se ştie că aerul care umflă, mai devreme sau mai târziu, va avea un orificu pe unde se va pierde în timp"
Adrian Năstase: "Băsescu va rămâne o paranteză în istoria României"
Crin Antonescu: "Da, sunt Albă ca Zăpada şi suntem mai multe albe..."
Adrian Năstase către Udrea: "Elena... mă tulburi!"
Mihail Dumitru: "Mi s-a reproşat că din cauza ploii albinele nu mai pot căpăci fagurii"
Mădălin Voicu: "PDL are mai curând un cântec de labădă decât de lebădă"
Radu Berceanu: "Suntem ca un bolnav de diabet care are bomboanele pe masă, dar nu poate să le mănânce"
Elena Udrea - "De câţiva ani, toamna vine fix la 1 septembrie"
Adriean Videanu: "În UE, România este cea mai mică ţară între cele mari şi cea mai mare între cele mici"
Marian Vanghelie: "Eu sunt puţin mai fioros aşa şi e mai complicat cu botniţa la mine"
Traian Băsescu: "Eu nu stau prost cu presa, presa stă rău cu mine"
Silviu Prigoană: "Eu nu am fost niciodată la prostituate! Unde am fost eu erau doar femei cinstite"
Traian Băsescu: "Toată ţara asta a devenit o ţară de mămicuţe şi bebeluşi"
Corneliu Vadim Tudor: "La urma urmei, pot să mă duc în Cişmigiu şi vin ca muştele oamenii"
Mădălin Voicu: "Băi, Fondul ăsta să ne pupe-n fund!"
Robert Negoiţă: "Îmi plac fetele şi fac dragoste cu ele, nu cu minore şi nu le plătesc"
Marko Bela: "Nu vrem să facem parte dintr-o minoritate cu o aparentă majoritate"
Traian Băsescu: "Guvernul ăsta, cu doar 15 oameni, s-a aşezat pe burtă şi a lăsat un popor întreg să treacă peste el, călcându-l în picioare" .

Niciun comentariu: