Despre mine

"Nobody can make you feel inferior without your permission." - Eleanor Roosevelt

17 martie 2011

Nestemate perle....continuare...


Laszlo Borbely: "Deci apa va fi comestibilă, apa nu trebuie adusă din altă parte"
Liviu Dragnea: "Guvernul Boc seamănă foarte mult cu pamperşii: trebuie schimbat des şi din acelaşi motiv"
Aura Vasile: "Oprea este un cuc şi conduce un partid de cuci"
Corneliu Vadim Tudor: "Eu când zic că mor pentru poporul român, chiar pot să mă dizolv, să mă dezintegrez în clipa asta!"
Radu Berceanu: "UNPR este o adunătură de găini venite din toate coteţele, cu un cocoş care nu le poate satisface"
Elena Udrea: "Cu cât tăiem mai multe panglici, cu atât mai puţine vor fi tăierile de salarii"
Emil Boc: "Este exact ca la medic: când ai o boală trebuie să intervii cu un medicament care, de cele mai multe ori, nu are un gust bun, dar îţi asigură sănătatea pe termen mediu și lung"
Emil Boc: "Persoanele fizice au vile şi Masterati în curte. Cum e corect, Maserati? Nu am Maserati, deci nu ştiu cum se pronunţă"
Emil Boc: "Nu mă înfrică nimeni"
Teodor Meleşcanu: "Va fi nevoie să clarificăm foarte clar lucrurile"
Adrian Năstase: "Mă uimeşte în fiecare zi cât de puternică, de frumoasă și de serenă e soţia mea"
Vasile Blaga: "S-a surpat un mal cu un om în vârstă în Bacău"
Emil Boc: "Dumneavoastră mă întrebaţi ce doriţi, eu răspund ce cred de cuviinţă"
Ioan Oltean: "Cât e ea de Teo, şi cât e ea de Trandafir, dacă ar fi candidat ca independent nu ar fi pupat Parlamentul României niciodată"
Adriean Videanu: "Drama mioritică se răsfrânge în mod dramatic asupra României. Efectul psihologic amână şansa revenirii economice „
Silviu Prigoană: "Eu am avut o părere personală, exprimată și public, și între sânii partidului"
Sorin Oprescu: "Se în­cearcă a se strivi ariciul cu fundul meu"
Corneliu Vadim Tudor: "Eu am la partid numai câini bolnavi"
Elena Băsescu: "Cel mai mult a început să îmi placă să vorbesc în plen"
Adrian Năstase: "Nimic nu spune mai bine Hristos a înviat decât primul sunet de ouă ciocnite"
Sorina Plăcintă: "Când am dat la facultate, mama mi-a zis să dau la Textile că, atât cât voi trăi, oamenii se vor îmbrăca. Dar n-a spus de unde. Se vor îmbrăca din Vietnam şi China"
Emil Boc: "...la 31 martie, se vor da pri­mele permisuri pentru micul trafic de frontieră"
Traian Băsescu către jurnalişti: "Sunt mai sănătos decât toți patronii voştri la un loc, şi la minte, şi la corp"
Crin Antonescu: "Nu vreau să fiu preşedintele unui partid care, să spun așa, are vreun sex incert pe scena politică"
Marius Marinescu: "Primul om care a ajuns pe Lună a fost un câine. Câinele Laika"
Miron Mitrea: "Foarte rar am regretat că am vorbit, dar foarte des am regretat că am tăcut din gură"
Sorin Oprescu: "Vrei, nu vrei, pe Ion Iliescu şi dacă-l ţii în debara conduce"
Roberta Anastase: "Emil Boc e un om elegant, dar să ştiţi că nu e moale"
Dan Voiculescu: "Nu mă afectează când Traian Băsescu îmi spune Felix"
Victor Ponta: "România este în mâinile lui dracu Băsescu"
Corneliu Vadim Tudor: "Preşedintele Chinei nu l-a primit pe Băsescu din cauza lui Dalai Lama"
Corneliu Vadim Tudor: "CNA e ca un cimitir al elefanţilor", de unde apar nişte zombi, teleghidaţi politic"
Corneliu Vadim Tudor: "Cine e Udrea? Am înţeles că dă cu mopul"
Aura Vasile către Roberta Anastase: "Trebuie să învăţaţi şi citirea, nu doar aritmetica"

Niciun comentariu: